Followers

Monday, October 26, 2009

free show

sambungan dr entri aku naek train balik rumah.

dr tg.malim ke ukm pon aku naek train gak. ayah aku hantar sampai stesen tg.malim. susahkan mak ayah? bila lg kannnnnn ;P actually ayah aku otw nak pi cek darah kat slim river. antar la aku sekali. ala,15 minit je dr slim river nak ke tg.malim. lagipun ayah aku tak suke aku naek bus ke pudu raya then kene amek train plak. sebab die risau kalau jadi pape ke kat pudu raya tu.

dulu masa aku tingkatan 5. kalau nak balik serting mmg kene amek bus dr pudu raya ke seremban then dari seremban kene amek bus laen plak masuk serting. masa aku kat pudu raya. aku pernah jadi mangsa rabaan pantas oleh seorg pak cik masa di pudu raya.
*baca cerita sampai habis baru nak kata pape ye*

ketika aku turun tangga dengan seorg kwn aku,shasha. ade seorg lelaki tua meraba buntut aku dengan sepantas kilat lalu die berlari naek ke atas kembali. aku sempat berpaling and nampak pak cik tu angkat tangan and cakap "terima kasih"

cis! bedebah punya pak cik tua nak mampos gatal tak sedar diri kubur kata mari rumah kata pergi*ntah ade rumah ke tak aku tak tahu!*

aku terus lari turun bawah and nanges2 kat bahu shasha sebab kene raba tanpa rela.

kenapa la aku tak lari kejar pak cik tu then kasik pelempang sebijik!

masa ni aku pakai baju kurung sekolah kot. nak kata aku pakai ketat2 yg boleh menampakkan ape2 yg boleh menarik perhatian dia? tidak sama sekali! oh! dasar lelaki gatal!

bukan ni aku nak cerita sebenarnya. aku nak cerita ada pasangan penkid and seorg wanita cantik bermadu asmara dalam train masa on the way aku nak balik kelmarin. penkid tu wanita india and wanita cantik tu berbangsa cina.

aku duk gerabak last sekali and gerabak tu agak lengang. just ada aku,pasangan td and seorg kakak yg pakai baju kuning belang2 sama dengan baju yg aku ada.

pasangan tersebut ley maen cium2 lagi. dimana? malu aku nak cakap! mulut! *aku taip je ni,so tak la malu sgt*

nasib la masa kat rawang diorg turun. kalau tak dapat tayangan free la aku ngan kakak baju kuning tu kelmarin.

p/s: pas kejadian di pudu raya aku sering bawa beg galas belakang or beg sandang yg mampu tutup bontot aku.


4 comments :

  1. gila gatal pak cik tua 2..
    mmg x sedar diri btul....
    panjang tol kisah ko blk umah..
    huhuhu...

    ReplyDelete
  2. eeeeeeeeeeeeee..bangang punya org tua gatai....

    cik izan,len kali bg pelempang je tak pon jerit kuat2 cakap "oi pakcik!suar tak zip!"bia aa dia malu..hahah

    ReplyDelete

leave me some words ;)