Followers

Thursday, October 22, 2009

ko takde boifren ke?

masa aku form 4 aku da start pandai ngedate2 ni. pandai maen2 mata. pandai maen2 ayat chenta. pandai nak antar msg bunga2. aku luahkan segala skill menggoda aku time tu. bak kata athiah,yelakannnnn...budak baru nak naek..muahahaha...*malu pon ado bile pikir zaman dolu2*

sekarang bila dah besar2 sikit ni,da start masuk alam puluhan tahun bukan lg belasan. aku naik pelik la. mana skill aku yg dulu tu eh? hilang. aku rasa aku terbagi kat org laen la. sebab kwn2 aku duk guna skill aku skg....patut la diorg je laku! adeh! nyesal aku turunkan ilmu aku pada diorg...haish!

tak ley jadi ni,nak kene tajamkan skill kembali.

p/s: ade org tanye aku 'ko takde boifren eh?' then dia gelakkkkkkkkk! ceit! bertuah dikau!



4 comments :

  1. ada masa lg sebelum grad tu

    ReplyDelete
  2. aku pon tak tau nak cr jodoh camna. haih!

    ReplyDelete
  3. bile nak ade bf ni? cmne nk tnjuk bukti pd kak ida? huuu

    ReplyDelete
  4. cik izan carikan kat sy skali cik izan..heheh

    ReplyDelete

leave me some words ;)