Followers

Thursday, October 15, 2009

menggoda dan tergoda

hari ni aku ade persuasive presantation untuk 20% markah subjek business communication aku. oleh kerana aku duk bz melayan kerja finance yg baru dapat last week and nak kene hantar ptg ni kul 2. makanya segala persediaan yg aku buat ala kadar je la.

setakat 5 slide and tu pon just tulis beberapa soalan and beberapa ayat mencabar customers aku untuk tertarik menarik d'boom ngan produk aku.*habis ayuni kene soal bebanyak ngan aku ;P hahahaha*

ape la minah ni bebel2 niiiiii...

ok2,keep it short and simple. aku kene present konon2 pruduk aku dengan gaya menggoda and memujuk supaya mereka berminat untuk membeli produk aku...kah3...menggoda? memujuk??? pandaikah aku???

video aku pakai shawl ni aku masukkan lam one of my slide.tapi kat komputer dewan kuliah aku tade real player. so video tak ley nak tgk........

untuk mengelakkan keterasaan keterkilanan aku kerana dak2 kuliah aku and dr azhar tak dapat tgk video aku,korg tgkkkkkkkkkk la sampai muntah! mencik tawwww....dah semangat nak present,teknikal prob plakkkkkkkkk...


p/s: korg rasa apa aku wat bila video aku tak ley nak jalan???






18 comments :

  1. bebel jek la miss izan ni. buat keje dulu yek. hehehehe

    ReplyDelete
  2. lor...cengitu lak x leh bukak video..haiya..

    ReplyDelete
  3. wah...nmpk cik izan bergerak... xpenah tgk dia bergerak sebelum ni... huhu...

    ReplyDelete
  4. haha. letak la video aku. mesti berjalan dengan lancar, haha

    ReplyDelete
  5. bwu smgt nk tgok..
    xley bkak lak vdeo ye.. ceh!

    ReplyDelete
  6. bullet-->erk??? kene marah....
    lalalala

    ReplyDelete
  7. Kaseh Mucuk-->nasib la g kls pg td pakai shawl...;)

    ReplyDelete
  8. nada-->nape ko tak bgtaw awal2,kalau tak kompem aku pkai video ko je ;)

    ReplyDelete
  9. ✖sLap mE pLz!™✖ -->adakah anda bersemangat untuk melihat saya ;)

    ReplyDelete
  10. haha ko pakai ajar pakai tudng secara live kan.

    ReplyDelete
  11. ahah! kita nantikan entri seterusnya ya topex ;)

    ReplyDelete
  12. haha.
    video mahal, sbb tuh xbley tayang kt dlm kuliah.
    hehe.

    ReplyDelete
  13. hahah..norizan oi. ko bwat presentation ape yg nk kene ade video ko pki selendang ni ha

    ReplyDelete
  14. adalaaaaaaaa ;P
    comel kan ama aku pakai selendang? ;)

    ReplyDelete
  15. adalaaaaaaaa ;P
    comel kan ama aku pakai selendang? ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)